צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עצים בשדרות

אם אתם גרים בשדרות וצריכים להזמין שירות של גיזום עצים, אנחנו בגננים פלוס נלווה אתכם עד שהעץ שלכם יחזור להיות יפה כמו פעם. מה חשוב לדעת לפני גיזום עצים בשדרות, כמה זה עולה ואיך בוחרים גוזם עצים מומלץ בשדרות? מתחילים.

גיזום עצים בשדרות: מה חשוב לדעת לפני?

לפני שאתם מזמינים שירות של גיזום עצים בשדרות, חשוב שתדעו שעל פי החוק אסור לכם לגזום או לכרות עץ ללא היתר. גוזם עצים מקצועי לא יבצע את העבודה אם לא תראו לו את האישור, אחרת גם אתם וגם הוא עוברים על החוק.

 

אז איך מוצאים היתר לכריתת עצים? עליכם לפנות לפקיד היערות של הרשות המקומית בשדרות ולנמק מדוע אתם מעוניינים לכרות את העץ. את הבקשה תוכלו לשלוח אונליין, פשוט רשמו בגוגל "הוצאת אישור לכריתת עצים בשדרות". אם פקיד היערות יגיע למסקנה שהבקשה שלכם מוצדקת, הוא יאשר לכם לכרות את העץ.


גיזום עצים בשדרות

מחיר גיזום עצים בשדרות

מחיר גיזום עצים בשדרות מושפע באופן ישיר מגובה העץ, מהסוג שלו ומהשיטה שבה יבחר גוזם העצים לבצע את העבודה. מחיר ממוצע לגיזום עץ קטן עד 4 מטרים נע בין 300 - 500 ש"ח.


לעומת זאת, אם תצטרכו לגזום עץ גדול בגובה של 10 מטרים לפחות, העלות יכולה להגיע גם ל- 1800 ש"ח.


 מחיר לגיזום עץ קטן עד 4 מ' בשדרות

מחיר לגיזום עץ קטן עד 4 מ' בשדרות: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

איך גוזם עצים מומלץ בשדרות יגזום את העץ?

גוזם עצים מומלץ בשדרות ישאל אתכם בטלפון מה סוג העץ, מה גילו ומה הגובה שלו. גוזם עצים מומלץ בשדרות גם יבקש מכם לצלם לו וידאו של העץ על מנת שיוכל לדעת במה מדובר. לאחר מכן, גוזם העצים יגיע אליכם ויחליט באיזו שיטה מומלץ להשתמש על מנת לגזום או לכרות את העץ.

 

יש שלוש שיטות לשירותי גיזום בשדרות:

  • סולם: שיטה זו מתאימה לעצים בינוניים עד 10 מטרים, גוזם העצים פשוט מטפס על הסולם ומבצע את העבודה מקרוב.
     

  • טיפוס: במידה ומדובר בעץ יחסית נמוך, גוזם העצים יטפס עליו ויגזום את הענפים שלו ללא כל קושי.
     

  • גיזום באמצעות מנוף: אם מדובר בעץ גבוה שגם הגישה אליו קשה, גוזם עצים במרכז יעדיף לבצע את העבודה באמצעות מנוף סל. כך הוא יוכל לגשת בקלות לכל חלקי העץ ולגזום אותם.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

איך בוחרים גוזם עצים מומלץ בשדרות?

  • ניסיון וידע: ודאו שהגוזם בעל ניסיון מוכח בתחום גיזום העצים. עדיף לבחור גוזם שעבד עם מגוון רחב של עצים, כולל עצים דומים לאלו שברשותכם.
     

  • ביטוחים ואישורים: חשוב לוודא שהגוזם מחזיק בכל הביטוחים הנדרשים, כולל ביטוח צד שלישי. בנוסף, ודאו שהגוזם בעל אישור עבודה בגובה, אם נדרש לכך בהתאם לגובה העצים שברשותכם.
     

  • המלצות וחוות דעת: בקשו מהגוזם המלצות מלקוחות קודמים. חפשו חוות דעת על גיזום שיחים באתרי אינטרנט ייעודיים ובקבוצות פייסבוק רלוונטיות.