צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עץ קלמנטינה

גיזום עץ קלמנטינה דורש עבודה של מומחה שבבעלותו כלי עבודה מקצועיים, המתאימים לביצוע הגיזום. גיזום עץ קלמנטינה מתבצע במטרה לייצר מראה נאה יותר לעץ ובנוסף, לאפשר לעץ להמשיך להניב פירות באיכות גבוהה, תוך שמירה על חיי עץ בריאים. גיזום בישראל מנגיש עבורכם מידע אודות גוזמי עצים בישראל.

מתי מומלץ לבצע גיזום עץ קלמנטינה?

גיזום קלמנטינה תלוי במשתנים רבים, הקובעים מתי כדאי לבצע גיזום של העץ. הזמן בו יש לבצע גיזום של עץ קלמנטינה תלוי בעיקר בדרך הגידול של העץ ובעונה בשנה. הגיזום צריך להתבצע, על פי רוב, בסמיכות לעונת הפריחה של העץ כלומר, לקראת סוף עונת החורף.


עצי הדר, באופן כללי, הם עצים שפרחיהם מניצים במהלך חודשי האביב. כך למשל, עצי תפוז שפירותיהם מגיעים לידי הבשלה לכל אורך עונת החורף, התקופה בה נכון ומומלץ לבצע את קטיף הפירות. לפיכך, לשאלה מתי גוזמים עץ קלמנטינה, התשובה המדויקת היא, בתחילת חודש מרס.


גיזום גיזום עץ קלמנטינה

כמה פעמים יש לבצע גיזום עץ קלמנטינות?

גיזום עץ קלמנטינות גיזום עצי פרי בכלל, כדאי לבצע רק פעם אחת בשנה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שעצי הדר צומחים לאט באופן יחסי ואין צורך לבצע גיזום נוסף במהלך שנה אחת. גיזום נוסף של עץ קלמנטינות, במהלך אותה השנה, יתבצע רק במקרה בו העץ סובל ממזיקים שונים, המייצרים פגיעה ממשית בעץ ועלולים להביא לכך שפירות העץ ייהרסו.

חשוב לדעת 

  • בכל שלבי העבודה של גיזום עץ קלמנטינה, מומלץ לא להסיר יותר מדי עלים, העלולים לבצע חשיפה שלילית של פירות צעירים, אל מול מזיקים שונים ומכיוון השמש. הסרה מוגזמת של עלים מעץ קלמנטינה, תייצר פגיעה קשה בטיב הפירות העתידיים, מה שיוביל להפסד כלכלי, במידה ומדובר בעץ המניב פירות למכירה, ולפגיעה במראה העץ, במקרה שהעץ נמצא בגינה פרטית, למטרות נוי בלבד.
     
  • השיחה אודות גיזום עץ קלמנטינות, מתייחסת לעצים וותיקים ובוגרים. עץ קלמנטינות צעיר, ייגזם רק לאחר שנה משתילתו ולא לפני. הגיזום יכלול הסרה של חלק נכבד מענפי העץ, במטרה למנוע את ההתפתחות של פירות, העלולים לייצר הכבדה על הענפים ולשבור את חלקם.
     

גיזום עץ קלמנטינה

מחיר גיזום עץ קלמנטינה

מחיר גיזום עץ קלמנטינה יכול לנוע בין כמה מאות בודדות של שקלים (300 ל- 550 ₪), לכמה אלפי שקלים (2,000 ל- 6,000 ₪), תלוי בגודל וגובה העץ אותו יש לגזום. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על תנודת המחיר:

  • גובה העץ – כאשר מדובר בעץ קלמנטינות גבוה, הדורש שימוש בכלי עבודה מיוחדים וכוח אדם מיומן, היודע לבצע גיזום בגובה, מחיר הגיזום יהיה יקר. לעיתים אף נדרש מנוף סל המרים את הגוזם לגובה המתאים של הגיזום. מדובר באלמנט נוסף המייקר את מחיר הגיזום.
     
  • רמת הנגישות לעץ – כאשר מדובר בעץ שקל להגיע אליו ולענפיו ואין צורך במכשור מיוחד המסייע בהגעה אליו, הדבר מוזיל את עלות הגיזום.
     

מחיר גיזום גיזום עץ קלמנטינה קטן

מחיר גיזום גיזום עץ קלמנטינה קטן: 425 ₪

טווח מחיר גבוה 550 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מה חשוב לעשות מיד לאחר הגיזום?

לאחר שמתבצע גיזום עץ קלמנטינה חשוב לבצע טיפול בעץ על מנת לוודא שלא קיימים מזיקים או מחלות שנוצרו בגין הגיזום. גוזם עצים וכורת מקצועי, יסביר לכם היטב מה יש לעשות לאחר ביצוע הגיזום, כדי שתוכלו לבצע את הדברים בכוחות עצמכם. חשוב להקפיד על ההוראות שקיבלתם לטובת שמירה על בריאותו של העץ.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

לאן יש לפנות גזם של עץ קלמנטינות?

גוזם עצים לא יתחיל לבצע פעולת גיזום, אם איננו יודע לאן ניתן לפנות את הגזם, בסיום העבודה. גיזום עץ קלמנטינות משאיר פסולת גיזום רבה, הנחשבת למפגע סביבתי של ממש, הן מבחינה בטיחותית והן, מבחינת מראה הסביבה ולכן, חובה לפנותה מיד בתום עבודת הגיזום. לכל עיר יש אזור פינוי שאת כתובתו המדויקת ניתן לקבל באתר הרשות המקומית. רק לאתר זה מותר לפנות את פסולת הגיזום.